Panākumu cilvēku deviņas pārliecības!

Panākumu cilvēki dzīvi un darbu vērtē savādāk nekā vairums citu cilvēku. Kāpēc viņi pasauli redz savādāk? Atbildi varētu dot deviņi pieņēmumi, kas liecina par viņu atšķirībām no citiem. Viss liekas vienkārši, bet vai cilvēki būtu gatavi dzīvot un strādāt, vadoties no šiem pieņēmumiem?

1.Laiks nevalda par mani, bet es valdu par laiku.

Detalizēti un dažādi terminēti plāni sakārto darbu, diemžēl, ne vienmēr labākā variantā. Ko parasti dara cilvēks kam dotas divas nedēļa suzdevuma veikšanai?  Viņs veido savu grafiku, lai uzdevumu veiktu divas nedēļās.

Ieteikums - aizmirstiet par par termiņiem. Katrā gadījumā nevajaga censties “iedzīt” savu darbības aktivitāti detalizācijas rāmjos. Darbojieties līdz brīdim, kamēr  tam ir laiks, dariet visu tik ātri un efektīvi cik vien iespējams. Tālāk izmantojietiz brīvēto laiku, lai palikušās lietas paveiktu tik pat ātri un efektīvi.

2. Mani apkārt ir manis izvēlēti cilvēki.

Daži darbinieki uztrauc, daži rada pretīgumu, daži paziņas ir neiedomājami egoistiski.

Viņus izvēlējaties jūs. Ja kāds no viņiem jūs uztrauc, tā nav viņu vaina, bet jūsu vaina.Viņi nonākuši jūsu profesionālajā un personīgajā dzīvē tamdēļ, ka ļavāt tur viņiem ienākt un tur viņus paturējāt. Pārdomājiet ar kāda tipa cilvēkiem jums būtu komfortabli daroties.Ar kadiem klientiem ir patīkami sadarboties, ar kādiem cilvēkiem draudzēties?

Ieteikums - izmainiet sevī attieksmi, lai izvēlētos jums derīgus cilvēkus. Darbīgi cilvēki vēlas sadarboties ardarbīgiem, panākumu ar panākumu cilvēkiem,  labestīgi ar labestīgiem. Izcili darbinieki vēlas strādāt izcila vadītāja vadībā!

3. Nekad nedzīvo ar pagātnes nopelniem.

Jūsu nozīmīguma vienīgā mēraukla ir ieguldījums, kuru jūs katru dienu dodiet kopīgajā lietā. Lai kādi nebūtu jūsu iepriekšējie nopelni, jums nav jābaidās mesties netīrā, smagā darbā, jo nekāds darbs nedrīkst būtjums pārāk “netīrs”.

Ieteikums - nekāds uzdevums nedrīkst būt garlaicīgs vai neatbilstošs jūsu kvalifikācijai. Panākumu cilvēki vienmēr novērtēs savu darbinieku darba augļus.

4. Sasniegumi ir būtiskāki par pieredzi

Jūs jau desmit gadus esat biznesā? Lieliski. Bet vai kādu interesēs cik gadus jūs jau darbojaties šajā sfērā? Aizvadītie gadi neizsaka neko. Iespējams, ka visus šos desmit gadus šajā biznesā bijāt sliktākais speciālists. Svarīgākais - ko esat sasniedzis, kādi rezultāti!

Ieteikums - panākumu cilvēkam nav sevi jāapliecina kā „darbu mīlošu”, mērķtiecīgu. Viņi iespējami vienkāršāki stāsta par to, ko izdarījuši.

5. Neveiksme – tā ir ceļa sastāvdaļa, bet ne negadījums.

Pajautājiet cilvēkiem, kā viņi guva panākumus. Atbildē vairāk tiks lietots vārds „es”, retāk „mēs”. Pajautājiet cilvēkiem par neveiksmju cēloņiem. Vairums, līdzīgi kā bērni, instinktīvi centīsies sevi attaļināties no neveiksmes. Viņu atbilde būs - „mana rotaļlieta salūzā”, bet ne „es salauzu rotļlietu”. Pieaugušo izteiksmē tas skanētu „ekonomika sagrūva”, „tirgus nebija gatas”, „pievīla piegādātāji”. Atsaucoties uz citiem, mēs nemācamies no savām kļūdām. Protams, dažkārt neveiksme notiek neatkarīgi no mums, bet biežāk iemesls ir mūsos. Un tas ir normāli. Katrs panākumu cilvēks ir piedzīvojis neveiksmi, pie tam daudzas reizes un vairāk nekā citi. Lūk tamdēļ viņi arī ir panākumu cilvēki.

Ieteikums - apziniet katru neveiksmi, analizējiet kļūdas, mācaties no neveiksmes un uzņematies pilnu atbildību, lai nākošjā reizēviss būtu savadāk.

6. Brīvprātīgie vienmēr uzvar.

Katru reizi, kad paceļat roku, jūs sevi piesakiet jaunam darbam. Tas ir lieliski. Kad veicat vairākus darbus,jums roda iespēja apgūt kādu jauninājumu, radītnoderīgiem cilvēkiem  labu priekštatu par sevi, paplašināt iemaņas, gūt jaunas paziņas. Varēsiet veikt to, ko nevarējat iepriekš. Panākumi pamatojas uz rīcību.

Ieteikums - jo vairāk būsiet brīvprātīgā lomā, jo plašākas būs rīcības iespējas. Tieši tā rīkojas panākumu cilvēki - izvirzās no pūļa, lai gūtu iespējas.

7. Kāmēr man par to maksā ir labi.

Specializēties uz kautko ir labi. Fokusēties uz kautko ir labi. Meklēt nišu arī ir labi. Ģenerēt ienākumus - tas ir lieliski. Viss par ko klients ir gatavs maksāt sapratīgu cenu (etikas, morālaes un likums robežās) ir atbilstošs un to var darīt.  Klients vēlas piegādi noteiktā vietā un laikā? Ja piemaksā, tad to jādara. Klients vēlas pakalpojumu, kuru parasti nepiedāvā?  Ja piemaksā, tad veiciet to. Klients lielveikalā vēlas , lai tieši  viņu apkalpo ? Apklustiet, dariet to un saņemiet samaksu.

Ieteikums - ja darīsiet tikai  to, kas jums patīk, izveidosiet ne sliktu biznesu. Ja darīsiet to, ko vēlas klients, jūs iegūsiet sekmīgu biznesu. Ja esat gatavs darīt vēl vairāk - iegūsiet izcilu biznesu.

8. Cilvēki, kuri maksā, ir tiesiski norādīt uz to, kas jādara.

Darbā paturiet sevī nesavaldību, vēlmi saglabāt neatkarību. Tas viss labāk iederas no darba brīvajā laikā.Tas, kurš jums maksā, vai tas ir klients, vai darba devējs, ir tiesisks diktēt ko un kā jādara, pat līdz sīkumam.

Ieteikums - nežēlojaties, mēģiniet atrast līdzsvaru  starp to, kas jums patīk un to, ko vēlas cilvēki, kuri jums maksā. Ar laiku kontrole un mikromenedžments jums liksies kā izdomāta problēma.

9. „Papildus kilometrs”- vai aiz tā ir tuksnesis?

Gandrīz visi cilvēki ir pārliecināti, ka strādā vairāk nekā citi. Viņi saka, ka veic ”papildus kilometru”. Faktiski viss ir citādi. Kad cilvēki pārkāpj „papildus kilometra”slieksni, viņi dažkārt redz, ka tur neviena nav un tad uzdod sev jautākumu: „ja tur neviena nav, tad kāpēc man pūlēties?” Un aiziet.  Tieši tamdēļ „papildus kilometrs” ir no citiem nošķirtā vieta. Tieši šāda iemesla dēļ tur ir daudzas iespējas. Atnākat laikus, aizejiet vēlāk. Izdariet papildus zvanu, aizsūtiet papildus vēstuli, veltiet laiku tirgus papildus izpētei. Palīdziet klientam iepakot un iekraut kravu.  Negaidiet, lai to jums palūdz. Napasakiet padotajiem kas jādara, bet parādiet kā tas jādara. Stādājiet plecu pie pleca ar padotajiem.

Ieteikums - katru reizi kad kaut ko darat, padomājiet, kādu papildus soli vēl veikt. Īpaši tad, kad citi cilvēki šo papildus soli neveic. Protams, tas ir grūti, bet tieši tā jūs kļūsiet citāds un pēc kāda laika tieši šī pārliecība padarīs jūs par veiksmes cilvēku

No preses materiāliem.

Aptauja

Vai augstākā izglītībā notikusi reforma