BIZNESA VADĪBAS TEHNOLOĢIJAS
Grāmata domāta studējošiem, kurus interesē vadības teorija, kā arī dažāda līmeņa praktizējošiem vadītājiem.
Saturs:
1. Organizācija: uzbūve, dzīves cikls. Misija. Kultūra. Lēmumu pieņemšana. Personāls. Indivīds un grupa. Komercdarbības veids.
2. Vadības funkcijas un uzdevumi. Darbinieki: vadības efektivitātes nosacījumi. Funkcionālās vadības modelis. Vadītāja vara. Līderība. Motivēšana. Darba ražīgums. Atalgojums. Darbinieku rīcība. Stress.
3. Ražošanas menedžments: mūsdienu menedžmenta iezīmes. Ražošanas vadība. Produkts. Cena. Vērtība. Ražošanas process.
4. Konkurence: konkurences nosacījumi. Konkurētspēju novērtējums. Nozares attīstības specifika. Konkurences stratēģija un taktika. Konkurētspēju izvērtēšanas metodes. Produkta aizsardzība.
6. Stratēģija: stratēģijas izvēles pamatnosacījumi. Stratēģijas analīze. SWOT analīze. PEST analīze. SNV analīze. Stratēģijas plānošana, metodes. Mārketinga plāns. Stratēģijas vadība. Investīciju stratēģija. Stratēģijas vadības kontrole.
7. Efektivitāte un kvalitāte: efektivitātes jēdziens. Kvalitāte. Kvalitātes balvas. Kvalitātes pašnovērtējums. Kvalitātes sistēma.
8. Pārmaiņas: pārmaiņu būtība. Pārmaiņu nosacījumi. Darbības atjaunošana. Nozīmīgas pārmaiņas.
9. Projekta vadīšana: projekta būtība. Projekta vadītājs. Komanda. Projekta vide. Projekta izmaksu plānošana. Plānošanas varianti. Projekta vadības un uzraudzības plānošana. Biznesa plāns. Projekta strukturizācija. Riska vadība. Projekta noslēgums.
®2004 , 330 lpp @2009 - izdots otrais, papildinātais izdevums