Latvijas Izglītības fonds kopā ar  Rīgas Angļu ģimnāzijas skolotājiem, Romana Vitkovska metodiskajā vadībā, izstrādāja mācību procesa veicinošas metodes  paņēmiena - Goerudio projekts - asociatīvo tēlu (modeļu) izmantošana izpratnes veidošanai dabaszinātnēs. Modeļi nav teoriju vienkāršojums, bet izklāsts ar citiem līdzekļiem, proti, tiek īstenota vienkārša formula: formālā mācību viela + skolēna vielas interpretācija modeļos/piemēros, kas būvēti izmantojot visiem saprotamas un ikdienā sastopamas lietas. Šādi radīta asociācija veicina izpratni.

Izstrādātais un ieviestais paņēmiens 2011. gadā saņēma pirmo Latvijas „Izglītības inovāciju balva”.

Ar Eiropas Savienības finansiālu atbalstu 2013. gadā tika uzsākts projekts: Goerudio - mācīšanās procesa vadība pedagoģijas zinātnē”. Projektā piedalījās 7 valstis, kopskaitā 50 izglītības iestādes, 144 skolotāji un vairāk nekā 1500 skolēnu, kā arī saistītie partenri. 2015. gada novembrī projekta vadītāja - Rīgas Valsts tehnikumā - notika projekta noslēguma konference.

2017. gadā Lavijas Izglītības fonds turpināja projekta: “GoScience - radošums un labāka izpratne par dabaszinātņu mācīšanu un mācīšanos” metodisko vadību, savukārt projekta organizatorisko vadību veica Bulgārijas Zinev Art Technologies institūts. Piedalījās 7 valstis, no Latvijas arī Rīgas Valsts tehnikums. Šajās dienās sanemta priecīga ziņa - Eiropas komisija ir piešķīrusi GoScience  projektam Eiropas Inovatīvo skolotāju balvu 2022, ko pasniegs 25. oktobrī ceremonijā Briselē. Projekta koordinātore  Dr. Miglena Molhova atsūtījusi pateicību par darbu projekta ietvaros: „Ceru, ka jūs visi esat tikpat laimīgi kā es, ka mūsu centieni ir atzīti un novērtēti Eiropas līmenī. Ceru, ka mums būs iespēja atkal sadarboties zinātnes jomā un turpināt labu sasniegumu ceļu. Sirsnīgi sveicieni jums visiem. Novēlu jums labu veselību un panākumus visās jūsu iniciatīvās.”

Aptauja

Vai augstākā izglītībā notikusi reforma